Sărățele cu parmezan
pâine, tarte sărate, plăcinte LCHF

Sărățele cu parmezan

Am vrut fac grisine, ca în rețeta din care m-am inspirat. Însă aluatul s-a deformat la copt, astfel că mi-au ieșit sărățele. Sunt minunate alături de o supă cremă, dar și servite cu salate tartinabile. Sunt bune și de luat la drum, într-un cuvânt: excelente, cu siguranță o să le mai fac de multe ori.

Pentru circa 10-15 bucăți

  • 50 g parmezan ras (sau orice cașcaval maturat, dat prin răzătoarea mică)
  • 20 g făină de cocos
  • 50 g unt
  • susan

Parmezanul ras se amestecă cu făina de cocos, apoi se încorporează untul moale, frământând cu mâinile până la obținerea unui aluat maleabil. Acesta se învelește în folie și se dă la rece pentru 30 de minute.

După aceea, se întinde între 2 hârtii de copt (sau covorașe de silicon), se presară semințe de susan, care se apasă ușor cu degetele, ca să se lipească de aluat. Aluatul întins se taie fâșii (sau pătrate, cum doriți). Sărățelele se pun pe o tavă, pe hârtie de copt, și se coc la foc mic (150-160 grade C) timp de 10-12 minute. Atenție, se pot arde ușor.

Se servesc după răcirea completă. Se păstrează la temperatura camerei, într-un vas acoperit.

 


TOTAL: 120 grame, 640.2 calorii, 20.5 proteine, 53.6 lipide, 4 carbohidrati, 7 fibre

Sursa: http://calorii.oneden.com

Notă: Aceste calcule sunt aproximative. Dacă țineți un regim alimentar strict, vă recomand să vă faceți propriile calcule, pornind de la produsele concrete folosite.

Print Friendly, PDF & Email
Votează dacă îți place
recipe image
Rețetă
Sărățele cu parmezan
Autor
Data publicării
Rating
51star1star1star1star1star Based on 7 Review(s)

Leave a Reply