Clătite low-carb din făină de migdale
deserturi, băuturi pâine, tarte sărate, plăcinte LCHF

Clătite low-carb din făină de migdale

Niciodată nu sunt prea multe rețete de clătite, nu-i așa? Rețeta de azi are un avantaj: nu conține lactate. Clătitele ies elastice și se pot folosi cu diverse umpluturi. M-am inspirat de aici.

Pentru 4 clătite

Într-un bol se bat cu telul toate componentele rețetei. Se încinge o tigaie de clătite, se unge cu puțin unt sau ulei de cocos și se toarnă ¼ din aluat, rotind tigaia, ca să se întindă aluatul uniform. Clătita se coace timp de 1-2 minute, apoi se întoarce pe partea cealaltă, cu ajutorul unei palete. Se mai ține maxim 1 minut, apoi se scoate pe un platou. La fel se procedează și cu restul aluatului.

Se servesc fie cu umpluturi dulci low-carb (gem fără zahăr, brânză de vaci îndulcită cu stevia/eritritol, smântână), fie cu umpluturi sărate (somon afumat, pate de ficat, cremă de brânză).


TOTAL: 270 grame, 689 calorii, 34.9 proteine, 62.6 lipide, 4.5 carbohidrati, 2.2 fibre
Sursa: http://calorii.oneden.com

Notă: Aceste calcule sunt aproximative. Dacă țineți un regim alimentar strict, vă recomand să vă faceți propriile calcule, pornind de la produsele concrete folosite.

Print Friendly, PDF & Email
Votează dacă îți place
recipe image
Rețetă
Clătite low-carb din făină de migdale
Autor
Data publicării
Rating
51star1star1star1star1star Based on 23 Review(s)

Leave a Reply